Monday, July 9, 2007

اعتذار وتغيير


يا جماعة انا اكتشفت امبارح بس ان فيه مدونة تانية ليها نفس الاسم بتاع المدونة بتاعتى " عايزه اتكلم "وليها نفس التصميم بتاعى كمان .. ونظرا لانى اكتشفت ان المدونة التانية اقدم من بتاعتى بكتييير
وبغض النظر عن توراد الافكار الغريب بينى وبين صاحب المدونة وهى بنت على فكرة
فأنا بعتذر على انى اخذت غصب عنى وبدون قصد اسم وتصميم مدونة تانية
وده اسم مدونتى الجديد وهى اغنيه لسعاد حسنى اللى بموت فيها على فكرة وكاتبها عمنا صلاح جاهين
واسمحولى اقولكم الكلام اللى ان حافظاه منها لان كلامها عاجبنى جدا
شيكا بيكا وبولتيكا ومقالب انتيكا .. ولا تزعل ولا تحزن اضحك برضه يا ويكا
ههههههههه.. ع الشيكا بيكا
هتقولى الشيكا بيكا ايه هيا .. هى الحركات اللى مش هى
الحرقة والغرقة والفرقة .. والذمبة فى البمبة الذرية
الضحك ده مزيكا كهربا على ميكانيكا
اضحك على الشيكابيكا
ههههههههه .. ع الشيكا
انا راح منى كمان حاجة كبيرة .. اكبر من انى اجيبلها سيرة
محفظتى فى جاكته سرقوها .. وغلاسة كمان سرقوا الشماعة

12 comments:

Marwa Friday said...

صباح الفل! ..ألف مبروك
أنا كمان راحت مني حاجة كبيره ...أكبر من اني اجيب لها سيرة! ا ..
بديع الاختيار يا بسوووومة
ربنا معاكي
أنا اول واحدة اعلق في الشكل الجديد
نهارك فل وياسمين وورد
ربنا يوفقك

خيرالدين said...

أول زياره
وأتمنى اكون دائم الزياره

الحلم العربي said...

حلو التصميم الجديدو ألف مبروك
أنا كمان بحب كلمات صلاح جاهين و لو ان الأغنية دي فيها حزن شديد

تحياتي

محمد أسامة رسلان said...

إسم مدونة جميل وكذلك التصميم، وإن شاء الله المحتوى هيكون أجمل

ربنا يبارك فيكي

eshteraky said...

انا ما اعرفش سعاد حسني شخصيا, انما يمكن يكون فيكي شبه مش مرئي منها؟

سندباد said...

مبروك علي النيو لوك

FadFadA said...

مبروك على الشكل الجديد و الاسم الجديد
و في انتظار الجديد من الكتابات
محمد

لو كنت أعلم said...

يصدقي والله أنا كنت مكتئبة بس لما قريت البوست مت على نفسي من الضحك

ماشي باعم يابتاع البلوتيكا

وعايزة أشوفك عندي وألف مبروك على الاسم الجديد

ياربييييييي الاسم عيل بجد يابسبس

عايزة أشوفك عندي فاهمة ولا لأ؟!؟

وده تهديد أيوه ما فهمتيش غلط

ماشيي ياقمر

سندباد said...

جيت اشوف في جديد ولا لاء

اسلام رفاعى said...

مبروك على شكل المدونة واسمها الجديد
سعيد بزيارة مدونتك واتمنى تشرفنى فى مدونتى

Ebtsam said...

استقبال هايل لمدونة ناشئة
يا جماعة دايما رافعين معنوياتى
اشكركم وبشده

Unknown said...

بقيت ارجف م الساقعه لكن بضحك
و الضحك ده مزيكا تحرم ع الميكانيكا
اضحك ع الشيكا بيكا هها ها ها ع الشيكا بيكا :)

دنيا ورنيش يارب تعيش :)

الاغنيه علي فكره شغاله عندي علي المدونه
مدونه لازم ازورها علطول

لاني بعشق الاغنيه دي

ليها بعض الذكريات

ياللا ؟؟

1
2
3
4
5
Smile :)


ياسميـن

نوته و قلم